Scannen naar oplossingen


Tegenwoordig scannen veel organisaties hun papieren documenten. Het scannen van een document is eenvoudig te realiseren. Veel belangrijker is waar u het document opslaat en dat u het document direct weer kunt opvragen op het moment dat u of uw medewerkers het nodig heeft.

Organisaties gebruiken een Document Informatie Systeem, Enterprise Recource Planning en Customer Relation Management applicatie waar men documenten aan zou willen toevoegen en uiteraard weer in terug wil vinden.

KYOCERA biedt voor deze bedrijfsapplicaties standaardoplossingen die snel en eenvoudig kunnen worden geïmplementeerd binnen uw bedrijfsproces en -omgeving. Hierdoor kunt u aanzienlijke besparingen realiseren in tijd en geld en uw bedrijfsprocessen vele malen efficiënter inrichten.

Natuurlijk bestaat de mogelijkheid om deze standaardconcepten speciaal voor uw bedrijfsproces verder te optimaliseren.

We breiden het aantal standaard "scannen naar" concepten continu blijven uit. Staat de door u gewenste applicatie niet in de lijst “scannen naar” concepten neem dan contact op met onze afdeling Managed Document Services om de mogelijkheden te bespreken.

UNIT4 Cura

Met KYOCERA scannen naar UNIT4 Cura Documentmanagement beschikt u over een efficiënte oplossing om uw documenten te scannen naar UNIT4 Cura Document-management en de van Cura Documentmanagement gebruikmakende Cura Suite. Met deze oplossing kunnen gebruikers documenten van elektronische of papieren oorsprong in hun UNIT4-systeem toevoegen en zijn deze direct beschikbaar voor de gehele organisatie.

Notarieel Informatie Systeem van Brug

Met de “Notarieel Informatie Systeem van Brug” oplossing scant u uw documenten direct en eenvoudig vanaf uw KYOCERA multifunctional naar van Brug. Door op de display van de MFP of in de desktopclient informatie betreffende het document als doorzoekbare PDF in te geven wordt het document als doorzoekbare PDF direct aan de “Client”- of “Zaken”-kaart in het NIS van Brug geplaatst en is het voor alle gemachtigde gebruikers beschikbaar.

Trivium FORTUNA

Met KYOCERA scannen naar Trivium FORTUNA beschikt u over een efficiënte oplossing om uw documenten te scannen naar Trivium FORTUNA. Met deze oplossing kunnen gebruikers documenten van elektronische of papieren oorsprong in hun FORTUNA-systeem toevoegen en zijn deze direct beschikbaar voor de gehele organisatie. Het versnelt bedrijfsprocessen, verlaagt operationele kosten en het risico op verloren of zoekgeraakte documenten.